♥ Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Uppmärksamhet. Jag är en jävla attentionwhore, så är det. Jag klarar inte mig länge utan uppskattning och beröm, speciellt om det gäller saker jag gjort som jag är stolt över. Någonting som alltid brukar få mig på bättre humör är att träna, speciellt den där meditativa dansen, den gjorde mig otroligt stark, yoga är också bra. Jag tycker om att vara kreativ när jag är nere också, går jag ut och fotar försvinner alla jobbiga känslor och det är underbart.

Självklart blir jag extremt glad av alla de naturliga sakerna, när det är trevlig stämning i familjen, när jag och Rasmus ligger och jävlas i sängen i flera timmar och när jag och är med mina vänner mår jag bra. Återigen är det ännu bättre om de uppskattar mig.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0