♥ Dag 22 - Det här gör mig upprörd

Jag är ingen person som går runt och är arg för helt onödiga saker, för många år sen insåg jag hur sjukt onödigt det är att lägga energi på att hata saker och att vara arg. Självklart blir jag upprörd, men då är det för saker som händer i min närhet, med vänner och bekanta. Jag orkar helt enkelt inte beklaga mig över alla krig i världen, hur hemskt det än låter, så måste jag stänga av det för att klara av mitt eget liv.

Det som gör mig mest upprörd är när personer inte gör det som de ska, åtar man sig en uppgift tycker jag man har ett ansvar att göra allt man kan för att slutföra den. Det mesta jag blir upprörd för ligger på samma spår, folk som bryter löften och inte håller tider gör mig riktigt upprörd och besviken.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0