♥ Dag 21 - Ett annat ögonblick

Tycker det här är jättesvårt, hade det varit ett helt minne hade det varit enklare, men som jag sa förra gången är ögonblick för mig korta. Jag har massa ögonblick från Rom, men vill inte ta ett till. Istället väljer jag ett ögonblick från i somras.

Jag och Rasmus åkte ner till Skåne och njöt av livet en dryg vecka. En dag åkte vi över till Danmark, Öresund runt. Det har superfint väder och när vi kom till Köpenhamn hamnade vi på en uteservering där vi satt i flera timmar. Alkohollagarna i Danmark är inte alls lika hårda som i Sverige, man får dricka när man är 16 och området behöver inte vara inhängat.

Så vi satt egentligen på ett torg med en liten hydda som sålde öl. Så i skolskenet satt vi där helt avslappnat i några timmar, pratade skit och drog i oss Carlsberg. Helt underbart var det!



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0