♥ Dag 18 - Mina favoritfödelsedag

Jag vet inte riktigt om jag haft en såndär riktigt grym födelsedag, brukar bli ganska lugnt och så. Jag fyller ju år på sommaren och mest troligt mitt i veckan, så har som aldrig blivit något större. Nu nästa gång fyller jag däremot år på en fredag! Kan ni fatta att jag fyller 18 på en fredag, som mest troligt infaller under Pdol eller Lk? Kommer bli grymt :DD

För att berätta
om en födelsedag kan jag berätta om när jag fyllde 15. Morgonen med att jag bråkade med familjen av någon anledning och började promenera mot Vinslöv för att ta tåget in till stan (vad jag nu skulle göra där). Sen kom mamma, Pålle och min bror och plockade upp mig så drog vi till en strand där vi schtekte ett tag. Helt random kom två snubbar i en båt, som grattade mig litegrann, ganska coolt.

På kvällen
åkte vi till en av de vackraste platser jag sett, stenbrottet där ute någonstans där mamma bor. Där fiskade brorsan under tiden som jag fotade och resten försökte få ihop några grillade korvar. Det blev inge bra, så vi gav oss in på Daimtårtan vi köpt. Men vi hade glömt att ta med tallrikar, bestick och kniv.

Mysigt var det i alla fall :)







Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0