♥ Dag 16 - Det här är jag beroende av

Jag har inga direkta fysiska beroenden och det är jag extremt nöjd över. Jag är inte beroende av cigaretter, kaffe eller sånt som anses som klassiska saker man blir beroende av. Kaffe dricker jag nästan varje dag, men gör jag inte det spelar det ingen större roll.

Träningen är någonting jag behöver för mig bra, men det är inte heller ett direkt beroende. Det enda jag kan säga att jag verkligen är beroende av är att åstadkomma saker. Antingen att göra saker i skolan eller ha andra projekt på gång, träningen kan vara en sådan sak. Det är anledningen till varför jag alltid engagerar mig i saker, som typ elevrådet och allt annat man kan tänka sig.

Gör jag absolut ingenting på en vecka mår jag riktigt dåligt och jag kan inte låta bli att ta tag i någonting.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0