♥ Dag 15 - Mina drömmar

Eftersom jag missade gårdagen väljer jag att strunta i den, kategorin var "Vad jag hade på mig idag" och jag är faktiskt inte särskilt modeintresserad så tycker inte det är intressant att lägga upp bilder på mig och kläderna jag har haft. Vem bryr sig egentligen?

Men nu fokuserar vi, mina drömmar.


Min största dröm är att få ett vanlig jävla Svenssonliv,
faktiskt. Jag drömmer om att gifta mig, få 2-3 söta små barn, köpa en villa lite halvt på landet och bo där. Barn är min absolut största dröm måste jag säga, tänker ofta på hur härligt det hade varit att ha en liten och jag tror verkligen att jag hade kunnat bli en riktigt bra mamma.

Har jag inte den här delen kommer mitt liv aldrig bli komplett oavsett om jag har värsta drömyrket. När vi är inne på det så hamnar vi automatiskt på min andra dröm i livet. Jag kommer aldrig kunna vara lycklig med ett alldagligt yrke, samma sak dag ut och dag in. För att vara tillfreds med livet måste jag åstadkomma saker, så är jag redan idag, är jag ledig förlänge och gör absolut ingenting mår jag skit.

Jag vill arbeta som grafisk formgivare,
det har varit min stora dröm sen jag var typ 12. Först ville jag bara jobba som informatör, vanligt jobb, enkla tider, men ändå göra saker. Nu på sistone har jag dock börjat ändra mig. Jag vill nog göra loggor, grafisk profiler, affischer. Jag vill att folk inom branschen ska veta vem jag är och uppskatta det jag gör. När jag går ut på stan vill jag mötas av designer jag gjort.

Hur jag ska lyckas med detta, det får vi väl se hur det går, men drömma kan man ju alltid.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0