♥ Dag 12 - I min handväska

Jag har inte sådär extremt mycket grejer i min handväska. Brukar trycka ner träningskläder i den ibland, så måste finnas lite extra utrymme för såna tillfällen ni vet.

Det jag tycker kännetecknar mig handväska mest är att jag alltid har en bok i den, jag älskar att läsa, men hinner tyvärr inte riktigt göra det så ofta som jag vill för jag är ganska upptagen av mig. Men får jag en ledig stund kanske när jag sitter på skolan och väntar på bussen försvinner jag snabbt ner i boken.

Det jag har i min handväska i princip alltid är:

  • En bok
  • P-piller
  • Huvudvärkstabletter
  • Bindor
  • Penna
  • Plånboken
  • Mp3
  • Deo
  • Lypsyl
  • Vantar
  • Nycklar
  • Hänglås till gymmet
  • Busskort och gymkort
  • Glasögonfodral

    Tydligen har jag en vin/kapsylöppnare där i också, kvar sen jag skulle öppna en cider ute för ett tag sen. Kanske inte jättebra att bära kniv i handväskan x)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0