'Cause we sing for the deaf and we dress for the blind

Just nu har jag mediekommunikation och jag har precis gjort en flyer till vår julmarknad som är nästa helg. Tror det kommer bli prima det här! Om en halvtimme står Multimedia på schemat och jag är verkligen inte sugen överhuvudtaget, men det är bara att stå ut, typ. Efter skolan åker jag ut till gymmet för två timmars dans, först afro, sen meditativ dans. Kommer bli jätteskönt tror jag, lite orolig för afron bara eftersom att jag har ont i fötterna, men jag känner mig så stark av att dansa så det blir bra.

Idol ikväll och jag ska tamefan se skiten! Och imorgon blire julbord, underbart <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0