Blir inge

Det här med bloggkalendern får vara för idag, jag drog hem halvt klädd i träningskläder och kan därför inte visa en bild på vad jag hade på mig idag, orka byta om igen. Ni får imorgon istället, då lär jag dock ha på mig mjukisbyxor för jag ska nämligen köra till skolan på morgonen och det går fan inte i klackar än. Jeans och skabbiga lågskor ser förjävligt ut, om man inte har typ converse.

Jag ska snart sova, men först en kopp vaniljte och antagligen några sidor i min bok. Jag älskar att läsa, det hjälper att hålla livet i schack på något vis. Istället för att tänka på skolarbeten tänker jag då och då istället på vem som mördade den där stackars flickan i Fjällbäcka (Läckberg, jag avgudar henne).

Så då vet ni det! Imorgon är det dessutom bandsläpp till Siesta och ni ska veta som jag längtat, kommer sitta som på nålar hela dagen :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0