Årets grymmaste julklapp

Ska inte visa upp varenda julklapp jag fått i år, det känns bara skrytigt, inte för att jag fick så mycket, men ändå. Jag måste bara visa tröjan jag fick av Rasmus, ni fattar inte hur glad jag blev :D Jag är egentligen en riktigt t-shirt tjej, helst bandtröjor, men har inte haft en artist jag avgudat nog mycket för att bära dens namn på mig, men nu har jag det. Jag älskar allting Zacke gör och tycker han är helt genialisk, efter över ett halvårs snurrande i min mp3 är han fortfarande lika bra.

Också får jag en grymt häftig LÅ-tröja! Tänker bära den med stolthet när jag åker ner till södra Sverige i framtiden, så nu kommer en del av mitt norrländska blod alltid finnas i min garderob i alla fall ;) Tack älskling <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0