And these walls are painted red, she put a bullet in her head

Godmorgon! Jag har gett mig själv jullov nu och det känns underbart. Hade en lektion idag så valde att göra uppgiften hemifrån och ser ingen anledning att gå på avslutningen imorgon. Istället sitter jag hos Rasmus och dricker te nu, han rusade iväg på larm. Jag har ingen aning om vad det är för larm och han har lämnat mobilen hemma, men nu har han varit borta en halvtimme så det verkar som att de för en gångs skull inte behövt vända hem halvvägs.

Nu ska jag göra min lilla svenskauppgift sen ska jag börja göra visitkort till företaget jag jobbar med marknadsföringen åt. Vill helst få vara ledig lite under lovet.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0