what we need now is love

Har varit på Porsön och fixat gymkort med Rebecka ganska nyss, kom hem till Töre för typ fem minuter sen. Jag ska fylla i ett papper sen drar vi på onsdagmorgon och kör första passet! Jag ska övertala Beckis att komma och träna styrka i alla fall en gång i veckan med mig, annars ska vi köra en hel del kondition också ska vi pröva några olika pass när vi kommer in i det. Blir poweryoga och spinning till att börja med, superfint!

Jag är jättetaggad i alla fall, så nu ska jag bara få Beckis lika sugen så hon tar fingrarna ut arslet och följer med mig och tränar ;) Just nu ser det ut som att det blir måndageftermiddag, onsdagmorgon och fredagmorgon men kommer det luckor i schemat så drar jag och kör lite =)

Nu är det i alla fall färdigt med att slöa, nu jävlar ska vi bli lite hurtiga :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0