what am i gonna do when the best part of me was always you

Sitter hos Rasmus och kollar på fångarna på fortet nu, snacka nostalgitrippen ;) Har hunnit med två promenader på en halvtimme var idag och snart blir det en till, man blir onekligen hurtig när man har hunden i stan. I helgen eller på måndag ska jag dessutom införskaffa mig ett gymkort! Ska bli så galet skönt att börja träna igen. Jag har lurat med mig Rebecka också så det ska bli jätteroligt att ha någon att träna med. Nu när vi blir två vågar jag pröva lite nytt också så vi ska testa massa olika gruppträningar, funderar på att testa varenda en och tror det kommer bli grymt roligt.

Imorgon blir det inge skola för min del, istället ska jag hem till Töre med 8.20-bussen och rida sen beger jag mig tillbaks till stan 13.15 för jag lovade Sara att följa med på stan också har jag ett ärende som måste utföras absolut senast imorgon.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0