we are insane, nothing will change

Nu har jag slutat jobbet! Fyra dagar kvar, har gått galet fort måste jag säga. Jag tänkte precis bege mig ut på en långpromenad med Dina, men pratade nyss med pappa som berätta att Ingela ska gå på en promenad direkt när hon kommer hem, så jag gå då istället. Då har jag tid att städa mitt rum nu, ska bli jävligt skönt. Eftersom att jag fick sluta tidigare är jag fortfarande inne i jobbet och då är det mycket enklare att städa, jag tycker faktiskt det är roligt att städa på jobbet tro det eller ej.
Förresten! Ikväll ska jag och Rasmus starta en gemensam blogg, vi är taggade till tusan, undra vad det kan vara? ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0