visst är det vackert

Kan ju bara säga så att jag gjorde helt rätt val i att dissa Musikens makt igår, Valvträsk var awesome! Grymt bra livemusik och alla artister gjorde riktigt bra ifrån sig, dock är jag lite besviken på Zacke som bara spelade 4-5 låtar, men det var vi igen ikväll när han spelar igen på Musikens makt :) Timbuktu var jävligt bra igår, drag som fan! Jag och Rasmus stod i princip längst fram men sen kom någon snubbe typ 3x så stor som mig och puttade mig. Innan jag fattat vad som hände hann jag ligga på marken ett tag, aja, det blev fint i alla fall.

Igår drog vi hem vid halv 2 och vi var väl hemma just före 3 och då var jag gode trött, fast kunde ändå inte sova ordentligt fören sex på morgonen. Hur som helst så känns det fint nu, har varit en grymt slapp dag och om drygt en timme beger vi oss in till stan för att se Zacke andra dagen i rad, jag är så taggad!!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0