på rosa moln svävar jag omkring

Då var första skoldagen avklarad! Hände inte mycket, säga hej och det också fick vi schemat och höra lite vad som händer i veckan. Åkte hem till Töre 13.48 och nu väntar jag på att pappa ska komma hem om typ en kvart. När han kommer ska jag följa med honom till Kalix för att lämna några saker till brorsan också ska vi passa på att köpa ett par nya borstar till hästen, jag har inte samvete att dra ut och rida utan att ha en vattenskrapa till att torka av den stackars hästen, kan nog inte vara så skönt med en sadel på dyngsur päls.

När jag kommer hem ska jag dra ut och rida långt sen åker jag tillbaka till Luleå. Imorgon är jag ledig så jag tror jag åker hit igen då och rider, mysigt!


Här är mitt schema för höstterminen, massa sovmorgon men nackdelen är att till skillnad från förra året blir det inte att ta 13.48-bussen varje dag, snarare aldrig. Slutar mellan 3 och 5 i princip varje dag, men va fan, det blir bra. Och så roliga kurser jag ska läsa! Jag är taggad :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0