no way

Godmorgon! Eller ja, jag har varit vaken halv elva så morgon är det väl inte direkt längre, men frukosten är inte intagen än och jag har inte tagit mig längre än till brorsan dator. Så nu sitter jag här och förstör hans underbara högtalare och leker med hans cam, ibland finns det fördelar med nördiga syskon. Jag ska förövrigt lura in honom på Nti i år, håll tummarna för mig ;)

Snart ska jag göra mig någon fräsch, god frukost sen ska jag ut och rida. Eftersom att jag bara skrittade runt i skogen igår så ska jag träna traven idag och lite sånt. Ikväll beger jag mig faktiskt till Luleå, blev inget igår för jag missade sista bussen, men idag ska jag tamefan.

Förresten så blev det Thailand, så nu ska vi dra ett gäng på över 10 pers och det kommer bli så galet härligt :D 3/4 länder på ett år är inte så illa för att knappt ha varit utanför Sveriges gränser någonsin.

Skabbig cambild på en osminkad Johanna i sin Aiden-tröja som är alldelels för liten

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0