lunch

Nu sitter jag hemma på lunch, vilket innebär att största delen av arbetsdagen är avklarad, skönt! Börjar klockan ett igen och då ska jag vara där till kvart över tre. Sen blir det att skynda sig hem och bygga en liten bana åt hästen. Pappa har huggit ner en massa små björkar och jag såg det som en jättebra möjlighet att sno åt mig några så man kan använda de som bommar. Blidde har en tendens att snubbla konstant, så jag tänkte träna bort det, det är både obehagligt för mig och det kan bli farligt för honom om han snubblar på fel ställe, så man måste försöka.

Jag saknar verkligen att rida, jag undrar varför jag har så satans svårt att ta mig ut till hästarna, jag vet ju om att jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: elee

jag ska till stockholm på lördag morgon så hinner inte :( hade annars velat, men tänkte att sthlm är bättre :) ska du?



åh hästarna! <3

2010-08-03 @ 13:13:13
URL: http://eleanorwarskog.devote.se
Postat av: elle

okej, jo det hade verkligen vart kul att komma med er. Men fan åh, det blir nog lite taight :( vi får göra nånting när jag kommer hem från stockholm? :) <3

2010-08-03 @ 17:58:06
URL: http://eleanorwarskog.devote.se

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0