lördag

Då var man genom större delen av helgen. Ikväll blir det Lk också förfest här, men jag ska bara dricka några öl, är inte så jävla sugen på att bli packad och det finns bara öl kvar och de är ju fan pumpade med massa onödiga kolhydrater.

Gårkvällen var hyfsat trevlig, men det blev lite snett där mot slutet. Blev en ganska fet förfest sen gick jag, Rasmus och Elin in till stan där vi delade upp oss, jag tappade bort Elin och träffade en snubbe som var från Puerto Rico så vi såg lite av Hoffmaestro sen tappade jag bort honom också xD Så stötte jag på en klasskompis som jag skulle gå med, men jag tappade bort henne också efter bara någon minut. Sen ides jag inte bry mig nå mer eftersom att Bacon låg hemma och spydde och massa sånt så jag försökte leta mig ut men ingen av vaktjävlarna ville hjälpa mig, skitsur var dom.

Jaja, hursomhelst så kom jag hem tidigt och hoppas på en bättre kväll ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart du ska få en bättre kväll! Jag kommer ju!

2010-08-07 @ 12:09:38
Postat av: beakis

tack för att du föreviagde mitt spykalas. Nu kommer vi aldrig glömma den, där fina kvällen i augusti <3333

2010-08-08 @ 17:27:30
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0