jag som var så glad och nu är jag så förbannad

Då var det torsdag. Veckan har känt ganska intetsäganade, men men. Sitter i lägenheten nu och har tagit en lugn morgon. Ska snart ta en promenad med Dina sen ska jag fräscha till mig och bege mig till stan där jag ska möta Sara, hon skulle shoppa lite och jag har som sagt ett ärende att uträtta. Orkar inte åka hem i morse så jag åker hem nu 16.20 istället och åker tillbaka med sista bussen.

Orden kommer inte idag, mina fingrar känns alldeles stela som att de kämpar emot att ta på tangenterna. Jag har alltid tyckt att om man inte har någonting vettigt att säga är det bättre att vara tyst till man hamnar i ett tillfälle där man har någonting att säga. Ändå sitter jag här och skriver svammel.

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om ett tandblekningskit på min blogg om du känner för det :P

2010-08-26 @ 12:37:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0