in liverpool and glasgow

Måndag. Helgen har varit awesome, fredagkvällen med tjejerna var förbannat rolig sen var det kräftskiva och pub i lördags vilket var trevligt det med. Igår blev det bara mys och sånt, avslutade den traditionsenliga tv-kvällen på söndagar med att basta med älskling och det var sjukt skönt.

Nu ska jag ha Multimedia och jag är inte så sugen, däremot är jag taggad på mina två senare lektioner idag, svenska och psykologi. Eventuellt ska jag springa och byta en kurs idag, men först måste jag kolla upp lite grejer. Efter skolan ska jag gå och låsa upp min mobil och sen drar jag och Beckis till gymmet och börjar ordna med gymkort :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0