if love exists, i will fall

Då var Lk-helgen avklarad! Har varit väldigt trevligt, så jag kan verkligen inte klaga. Bara lite surt igår när alla andra drog öltält utom jag, men det gjorde inget :) Jag, Lina och Rasmus gick på Takida och det var så jävla bra så det är inte sant. Sen drog Lina och hennes gäng på nå öltält så följde Rasmus med mig och jag övertalade honom att åka karusell med mig.

Under kvällen strosade vi runt en massa, käkade langos för första gången någonsin och det var svinigt gott, delade en kebabrulle, träffade massa folk osv. Jag är i alla fall nöjd! Jag var dessutom aldrig full igår och det känns jätteskönt.

Nu inväntas en hembeställd pizza eller för mig blev det en fläskfilépasta, mums.  Sen resten av dagen blir det bara att slöa framför tvn, söndagar är min och Rasmus tv-kvällar ;) Också imorgon påbörjas sista jobbveckan så då drar jag hem till byn igen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0