i will be there for you until the end

Jag älskar dig mest av allt i världen Rasmus. Du är allt det jag önskat få, men som jag aldrig trott fanns på riktigt. Du har fått mig att tro på äkta kärlek, på att man inte behöver forma sig för att få leva med någon. Med dig kan jag vara mig själv och du är den första som älskar mig för det och jag älskar dig för att du är den du är med mig, så lika så vi kan fylla ut varendas meningar.

Jag älskar din humor, jag älskar när vi ligger i sängen på natten och struntar i att sova och ligger och beter oss som småbarn istället. Jag älskar våra djupa, långa diskussioner om allt mellan himmel och jord, hur vi tycker så lika men samtidigt har så mycket nytt att ge varandra. Jag älskar allt som har med dig att göra. Jag älskar dig.

Ingen har någonsing behandlat mig som du gör, du får mig att känna mig värdefull, som din egna lilla prinsessa. Du finns alltid där för mig och ställer upp för mig när som helst med vad jag än behöver.

Du, Rasmus Johansson, gör mig lycklig och det är dig jag vill leva med resten av mitt liv. Så länge jag får vara med dig kommer allt annat lösa sig, det spelar ingen roll var vi är, vad vi gör eller hur våra liv ser ut, bara jag får leva det livet med dig. Jag är din för alltid, min älskade kamel ♥


Kommentarer
Postat av: elle

vad gulligt :)

2010-08-01 @ 03:44:22
URL: http://eleanorwarskog.devote.se

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0