god won't forgive me for this

Hål just nu, en aning segt måste jag erkänna. Jag och Josse har haft lite introduktion på engelskan sen som sagt hål nu en timme, om tjugo minuter ska vi ha introduktion i idrott också. Min älskling kommer hit snart och hälsar på, sen ska vi åka och handla lite åt mina päron som inte är kompetenta nog att handla superbilligt, haha ;)

Nej, nu ska vi inte vara såna. Ikväll måste jag tömma datorn också är planen att jag ska fixa naglarna, thats it. Måste dessutom be pappa hjälpa mig fylla i mina papper om gymmet, imorgon är det ju rivstart som gäller =)

En gammal bild från första eller andra skolveckan i ettan, jag, Josse och Alexboi ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0