but the question still lingers inside

Då var det dags för andra årets första officiella skoldag. Idag kör vi hårt från början och jag går till fyra, får se om man kanske slutar tidigare nu när det är första dagen eller inte. Jag hade verkligen uppskattat att få sluta tidigare eftersom att jag har Dina med mig till Luleå så hon är ensam i lägenheten nu, kände mig jättehemsk när jag lämnade henne i morse.

Iih nu vet jag fan inte hur jag ska göra med min Apu eller nåt, om man kanske ska vänta ett tag eller köra nu på en gång och i så fall var man ska vara. Vet inte heller vad jag vill göra på de här fucking onsdagarna. Iriterande. Hejdå.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0