burn it down

Hej, det är jag som uppdaterar som en fisk, men ni vet, jag håller på och skriver på min och Rasmus blogg istället. Den är inte längre lösenordsskyddad men vi ska inte ge ut adressen fören på måndag eftersom att vi inte kan skriva i helgen. Vi åker nämligen till min stuga om några timmar och blir där hela helgen, förbannat skönt ska det bli.

Jag har nyss avslutat min sista jobbdag och det känns lite vemodigt. Jag har börjat komma in i rutinerna och tycker det är ett roligt jobb, jag har fått mig en liten favorittant som jag kommer sakna lite och alla andra dessutom. Rent överlag har jag haft tre fina veckor och nu väntas bara lönen. Aja, jag ska sluta svammla och gå ut i solen istället. puss

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0