vill inte krypa hem igen,.

Jag suger på att blogga och jag skiter i vilket, men Sara gnällde så jag kan väl göra ett inlägg bara för dig gumman (; Sitter på engelskan nu och planerar vårt sista arbete i år, ännu en skrivuppgift, gud så trött jag är! Hade gärna lärt mig mer grammatik, men nä då, det får vi inte.

I helgen var jag ensam hemma, var rätt nice. Lördagen var finfin, städade som en dåre, sen grillade Rasmus fläskfilé och det, mums! Ja sen vart det fest :D Roligt, roligt. Men självklart blev det ett litet bråk, men det var faktiskt lugnt ändå. Höll väl på till halv ett sen vart det lite sova :)

Idag har jag utvecklingssamtal och det känns lite tungt, men men. Måste ringa till min läkare också i eftermiddag.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0