on sleepless roads the sleepless go,.

Onsdag. Halva lovet är väl i princip avklarat och nu börjar jag få tillbaka orken till saker. Funderar tom på att göra bort lite rester i engelska idag, då har man fan mycket energi! Just nu sitter jag hemma och jobbar på att tvätta undan all tvätt, det flyter på jävligt bra, allting känns enkelt idag. Så snart ska jag lägga mig ner och läsa mina svenskabok i en kvart sen hänga nästa runda tvätt.

Har även hunnit med en sväng förbi polisstationen idag och ordnat mitt pass. Förhoppningsvis kommer det om en vecka sen börjar jag vara redo för Riga, jag längtar!

Jag vara nere och fotade i hamnen en snabbis häromdagen, inte sådär jätteinspirerande ställe just då, men någonting blev det i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Josefine

Ah, ska du till Riga? Coolt, vi funderar också på att åka dit en weekend i sommar:P

2010-04-08 @ 13:19:29

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0