Myskväll igår =)

Igår var jag och Rasmus i Piteå under kvällen och det var riktigt mysigt! Först gick vi på Thai Garden och åt middag, riktigt god mat, men det bästa var nog den friterade ananasen jag åt till efterätt. Alla som känner mig vet att jag älskar ananas! Ja sen efter middagen gick vi på bio, vilket var den stora anledningen till varför vi åkte ända till Pite. Vi var sugna på att se Alice i underlandet i 3D, eftersom att filmen verkade bra och sen hade ingen av oss någonsin sett en 3D-film förut.

 

Det var riktigt häftigt! Filmen i sig var ju bra, men den kunde ha varit lite längre enligt mig, men den var galet snygg! Man drogs verkligen in i filmen och att den var i 3D gjorde ju saken mycket bättre, väldigt fascinerande hur man ens kan göra sånt. Så jag är nöjd!

 

Men nu ska jag ta och göra lite nytta genom att gå ner i källaren och träna sen jobba mig igenom boken som ska va utläst på måndag. Puss på er!

 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0