mrr

Riktigt längesen man uppdaterade här nu! Har helt enkelt tappat suget. Jaja, nu sitter jag i alla fall och väntar på att Rasmus ska anlända med pizza, mums! Igår hade vi en trevlig kväll här hemma hos mig. Jag och Rasmus började med att ta ett bad i vårt mysiga badrum, tända ljus och hela köret. Så låg vi där och mös, tog en öl och bara pratade strunt. Riktigt mysigt var det!

Sen kom Nisse hit och även Gren, Krille och Fille. Hände väl inget direkt så, tittade förbi lite folk under kvällen, men de som stannade här var då de jag nämnde och Sara, Amanda och Maria. Vi var väl fyra-fem pers som drack, blev en lugn men trevlig kväll! Drog även fram Band Hero och vi spelade i flera timmar, hehe.

Jaja, nu hoppas jag snart han kommer med pizzan sen ska jag dammsuga och lite sånt. Blir nog en lugn söndag idag, kan behövas. Puss på er!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0