living in sin is the new thing

Nu är jag äntligen hemma! Känns som att jag hunnit med hur mycket som helst idag, åstadkom en hel del på medieproduktionen idag och på matten var jag galet effektiv. Sen blev det en sväng på stan och jag fick en hel del gjort där med. Just nu är jag lite irriterad, men försöker hitta lugnet, det kommer säkert snart. Om ett tag ska jag ta tag i middagen, blir kycklingfilé med fetaost + nån enkel sallad, orkar inte göra det så komplicerat idag.

Ikväll blir det som sagt fest hos en kompis här i Töre och jag hoppas det kommer bli kul :) Rasmus har gett mig 10 av mina favoritcider; x-cider mandarin/chili och pineapple. Alla som känner mig vet ju att jag är galen i ananas så jag är nöjd, tack älskling <3

Hoppas ni får en trevlig valborg trots det dåliga vädret! :)


Ingela gav mig 70 lat att shoppa för i Riga så hämtade ut dom på stan idag :) <3
En lat motsvarar 14.27 svenska kronor, känns lite konstigt att de är värda så mycket jämfört med euron och andra utländska valutor ;p

Fick studiebidraget idag så valde att för en gångs skull köpa någonting vettigt. Satsade på Neutrogenas black head eliminating toner som jag haft förut, den enda som funkar mot de envisa pormaskarna på min näsa. Köpte även ett stärkande lack till mina naglar som blivit otroligt sköra på sistone.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0