half rememberd drunken nights

Idag är en bra dag. Det känns bara så. Solen skiner, jag var utvilad när jag vaknade i morse och jag kände mig bara så galet lycklig på morgonen när jag fick vakna med Rasmus intill mig. Fan hur jag älskar den pojken! Hur som helst sitter jag på skolan nu, är redan klar med det vi ska göra så gör ingenting, börjar bli tråkigt. Har lunch om en halvtimme sen blir det medieproduktion. Jag och Rasmus filmade lite igår så jag har kommit en liten, liten bit på vägen. Tanken är att jag ska försöka få ihop det mesta av mitt bildmanus idag, kommer antagligen inte hinna göra klart hela, men i alla fall större delen av det.

I eftermiddag/kväll ska jag springa ett ärende på stan, sen ska jag laga middag idag; stekt lax med wokade grönsaker, mums! Ja och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, blir väl att ta det lugnt i byn med Rasmus, men jag måste iaf träna idag!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0