Underbar dag!

Idag har jag haft en av de skönaste dagarna någonsin kan jag då säga! Jag tog ledigt från skolan idag också åkte jag, Ingela och Kerstin till Sävast för att lämna Kerstin som skulle på konferens där. Sen åkte vi och kollade på lite sängar och sånt. Efter det åkte vi in till Luleå och letade lite kläder, Ingela köpte sig ett par byxor och en tröja och själv shoppade man ett par skitsnygga byxor på Vero Moda. Ska dessutom tillbaka imorgon och köpa en helt underbar stickad tröja!

Jag tog mig dessutom äntligen till banken och förde över mina skattepengar till mitt konto! Sen gick vi och åt lunch på Waldorf och det var riktigt gott! Kikade lite mer sängar tillsammans med pappa och sen gick vi på spa! Det var riktigt, riktigt underbart.

Vi började med att duscha, basta och mysa på lite, sen fick vi vår behandling som såg ut så att den ena fick 25 minuters massage medan den andra tog ett härligt bad med oljor i som luktade supergott! Sen satte vi oss drack lite te, sen böt vi med varandra så jag fick massagen istället. Kan då säga att det var jävligt skönt och välbehövligt! Ja, sen när behandlingen var kvar satt vi nog kvar ungefär en timme och bastade, badade, åt frukt och drack te. Riktigt mysigt!

Vi har dessutom ätit pizza till middag idag, fan sån lyxdag!

Tack så jättemycket Ingela, jag älskar dig ♥

Dessutom snöade det jättemycket idag! Inte i Luleå, men när vi kom hem till Töre igen hade t.o.m plogbilen varit framme, kändes helknäppt! Bilden är tagen i morse innan vi åkte från mitt fönster, notera hästen nere i vänstra hörnet (;

Här är byxorna jag köpte, 259 kr på Vero Moda, inte så dumt va?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack själv! <3 Vi har verkligen haft en helt underbar dag och jag är så otroligt tacksam att fått dela den med dig!! Älskar dig med!! Kramar i massor, Ingela.

2009-10-07 @ 20:09:12

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0