Umgås med lillebror ♥

Sitter i soffan med datorn i knät och småpratar lite med Oskar som sitter i soffan bredvid och spelar Playstation, mysigt! Känns lite konstigt, för han har blivit så stor sen sist vi träffades, men han kommer ändå alltid vara min lillebror :)

Igår var det fest i Hässleholm, började bra sen blev det rörigt som satan, men jag är ändå nöjd med kvällen. Åkte hem för ungefär en timme sen och nu sitter jag här och försöker förstå charmen med Farmville, hoppas inte jag fastnar! Klockan sju ska vi till grannarna och äta kinamat, jag hoppas och tror att det kommer bli jättetrevligt. Imorgon blir det lunch hos mormor och resten av tiden blir det nog bara chilla. Har sovit alldeles för lite sen jag kom hit.


Kommentarer
Postat av: marie

Hej!! Oj vad stor han har blivit...lillebror alltså.. hoppas ni har det bra.. Nu är ni ju inte långt från mig,, :) Hälsa mamma från mig... Kram

2009-10-25 @ 11:26:18
URL: http://abborren.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0