Söndagmorgon i sängen

God morgon mina söta små läsare! Här sitter jag med Ingelas dator i knät i min säng och morgonbloggar, mysigt! Hoppas ni har haft en härlig helg, min har faktiskt varit ganska lugn och det var riktigt skönt. Förra helgen gjorde jag en hel del saker och nästa helg blir det fest hos mig, så jag hade bestämt mig för att ta det lugnt den här helgen och jag är glad att det blev så. I fredags var jag ju hos Jesper och gjorde typ ingenting, kollade på Idol och det. Sen igår umgicks jag med Olle och Sara, först ett tag i Råne sen åkte vi hit till mig och lyssnade på lite musik osv. Efter det blev det en nattpromenad runt byn och sen åkte jag hem och sov.

Jag vaknade vid 10 och steg upp, jag kan verkligen inte sova ut, jag får panik av det! På sommaren går det däremot bra, men inte när jag går skola på veckorna. Idag är det superfint väder ute, ungefär nollgradigt och solen skiner så jag ska åka med pappa ner mot älven och fota om ett tag, jag älskar verkligen när vi gör det!

Bilderna kanske kommer upp i ett fotoinlägg om några timmar om jag tar några fina bilder. Nu ska jag bara lägga in lite bilder från igår så hörs vi senare idag. Njut nu av denna underbara höstdag!
Här sitter jag just nu och myser på med täcket över fötterna och lyssnar på Bloc Party =)

Bild från igår snodd av Sarah Dawn Finer

Rånebor, så jävla tragiskt ;)


Kommentarer
Postat av: sara roos

"Rånebor, så jävla tragiskt ;)"

nu äre kriiiig!

2009-10-11 @ 18:04:43
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: Ollebolle

NU ÄR DET VERKLIGEN KRIIIIIIIIEG!

2009-10-11 @ 18:07:24
Postat av: sara roos

kastar en granat (a) H1H1!

2009-10-11 @ 18:09:54
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: Arg Ollebolle!

nukear shieet maaan

2009-10-11 @ 18:11:24

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0