Sånt jag gör när jag är ledig?

När jag kom till skolan idag, tio i åtta, fick jag reda på att vår svenska/mediekunskapslärare är sjuk så jag börjar inte fören halv ett då jag har graf, sen slutar jag. Kändes jävligt onödigt att åka in så tidigt, men nu blev det så, så istället ska jag faktiskt ta och jobba bort lite arbeten så gott jag kan utan lärarhjälp. Sen om någon timme ska jag och tjejerna ner på stan så ska jag köpa en tröja. Ser dock fram emot att ha graf i eftermiddag så det blir nog fint! Nu måste jag ta tag i de här sakerna, men som sagt blir vissa delar svåra utan lärare, men det får han faktiskt ta och ha överseende för.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV:



Åhh haha X) TAck <3

2009-10-08 @ 11:51:31
URL: http://alexandraneudatjina.blogg.se/
Postat av: Miss Josefin

wo säg do????

2009-10-08 @ 17:35:09
URL: http://missjosse.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0