Nyvaket

Hej min söta små läsare! Nu var det ett tag sen jag bloggade, men jag har helt enkelt inte orkat. Igår var jag då i Eslöv och umgicks med Viktor, vilket var trevligt. Vi typ såg en film och sånt, pratade lite allmänt. Ikväll kommer min moster Ylva och hennes man Charlie och deras dotter hit, så vi ska umgås med dom och det ska bli jätteroligt eftersom att jag nästan aldrig träffar dom. Ja sen imorgon hoppas på att få festa hos Ida, men det är inte säkert jag får det. Sen åker jag ju faktiskt hem på söndag och det känns faktiskt ganska skönt.

Nu ligger jag i sängen och myser på lite, ska snart stiga upp och dunka musik eftersom att jag har mina sista timmar ensam här nu. Ikväll kommer Ida,Tilda och Oskar hit så det kommer bli trångt, men man överlever, det är ju bara två nätter.

Skabbig som fan, men vad ska man göra åt saken?
           

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0