Ni lyser upp mitt liv ♥

Jag är fortfarande inte bra på att fota djur, men idag kände jag mig tvungen för de är ju så otroligt söta! Speciellt Roy och Dina som alltid ligger och myser tillsammans, ser så sjukt gulligt ut. Sen är ju Nalle och Nova inte så där jättelätta att fota när det är så knäppa, som bilden här under som jag försökte fota på Nova, det enda hon gjorde var att bita mig i öronen och håret. Så jävla söt =)

Nej jag skulle aldrig kunna leva utan de här varelserna, det går helt enkelt inte. När man kommer hem och ingen är här, som idag när pappa jobbar eftermiddag och Ingela jobbar över så är det jätteskönt att det finns fyra små sötnosar man kan gosa med som håller en sällskap. Jag älskar er!

Men det hände en hemsk sak nyss, jag har alla hundarna i det här rummet och jag har riktigt svårt att andas. Hoppas verkligen jag inte blir allergisk nu för då dör jag! Antagligen är jag nog bara känslig för det är någon i min klass som inte har fattat att parfym ska användas med måtta så jag är helt "öm" i näsan, inte så kul.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0