Mycket att göra imorgon, eller idag?

Ja klockan är ju 3.26 så jag vet inte riktigt om man ska säga imorgon eller idag, lördag i alla fall, kommer bli en stressig dag. Jag och min bror är ensamma hemma så det måste städas, lagas mat och såna saker imorgon. Städningen är extra viktig för Josse, Sara, Rebecka, Eleanor och Henna kommer imorgon och Sara är ju pälsallergiker, vill inte direkt att hon ska få en allergichock!

Lägger i alla fall upp en liten lista på allt som måste göras imorgon, mest för min egen skull, den här gången får jag inte smita från något!

Också måste jag göra kycklingsallad! Missade det i listan, kom ihåg Johanna!!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Ha en bra kväll! :)

2009-10-23 @ 20:18:13
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0