Liten shoppingrunda med tjejerna =)

Idag hade vi hål i princip hela dagen så jag, Sara, Rebecka och Josefin gjorde några uppgifter sen bestämde vi oss för att ta en runda på stan. Rebecka är ju helt shoppinggalen (; Alla fyra köpte oss någonting så det kändes kul att alla kunde gå hem med någonting, är mycket roligare då. Själv köpte jag en stickad tröja/klänning som är helt underbar. Ingela betalde dock nästan allting så tack så jättemycket ♥

Efter den lilla shoppingrundan gick vi och åt lunch på Baan Thai. Alla utom Sara åt lunchbuffé, men hon tog några bitar och en macka av Josse och Rebecka, såg ut som en riktig uteliggare x) Sen hade de typ satt några killar att spionera på oss? I alla fall så kom en thaitant och skällde ut oss för att Sara smakade av vår mat.

Nu ska jag äta riktigt sen, men förmodligen jättegod middag. Ingela var så söt och ställde sig och gjorde potatismos till mig bara för att jag varit sugen på det sen i lördags. Så jävla snällt!

Visst är den underbar? Jag älskar stickat, det är så himla skönt nu när det börjar bli kallt ute! Färgen är ju dessutom helt underbar, jag vill inte fastna i det där svart/gråa vintermönstret i min klädstil. Nej nu ska vi vara färgglada och positiva året runt!
    
Det här var då Sara lunch innan thaitanten kom på oss!
    
Hade gärna lagt upp fler bilder men mitt internet är ovanligt segt idag och jag ska som sagt gå och äta middag nu. Nästa blogginlägg kan ni förvänta er på lördag, har ni tur får ni något litet imorgon om jag stannar på skolan, men vi ska inte ha vanliga lektioner imorgon så. Ha en fin fredag om vi inte hörs mer!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0