Lillebror uttalar sig om vildsvin

Som sagt var jag ute med min bror och promenerade idag, han är ju jävla söt! Vi hade trevligare än någonsin, tycker jag. Så vi går runt och pratar om en massa saker också kommer vi in på ämnet vildsvin..

Jag: Här såg jag vildsvin en gång, vet du hur rädd jag blev?
Oskar: Varför det, de är ju inte farliga?
Jag: Jo, men de ser lite läskiga ut, tycker du inte det?
Oskar: Ja men, det bits inte så länge man inte är taskig. Om man inte petar på dom eller knuffar dom.

Haha jag tyckte det var jätteroligt x) Får en bild i huvudet av en snubbe som står och petar på ett vildsvin med en pinne, lite sådär, grismobbning eller något x)
          

Kommentarer
Postat av: Miss Josefin

Haha ja de är bara engelskan;)

2009-10-28 @ 11:15:14
URL: http://missjosse.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0