Jag är tillbaka, i södern =)

Hej bloggen!
Nu ska jag börja blogga igen lite smått, men som sagt på ett mer läsarvänligt sätt, tänker inte gå in på detaljer, men det spelar ju ingen roll eller hur?

Jag kom i alla fall hem till Skåne inatt och det var ju inte helt fel! Visst, man har en del dåliga minnen här i från men jag har bestämt mig för att lägga dem åt sidan och bara njuta, vila upp mig inför skolan sen. Jag kom hem inatt också åt jag lite mammamat och surrade med mamma ett tag, det har man saknat en hel del kan jag lova! Nu är jag och mamma på väg in till Hässleholm för att handla mat, ska köpa hem lite bröd och sånt som inte går att få tag i hemma i Töre, ska bli skönt att få känna sig lite skånsk igen!

Ikväll blir det filmkväll hos Idan också ska jag sova där, hoppas det blir roligt, men jag brukar ju alltid ha roligt med henne så. Nu måste jag springa så vi tar oss till stan.

Idag blev jag riktigt nöjd med min sminkning, så var tvungen att visa den för er =)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0