Höstlov i Hässleholm! =)

Ville bara meddela er att jag lyckas njuta av min ledighet som så många sagt att jag ska göra, så ni behöver inte oroa längre. Jag har jätteroligt med Ida + folket och så fort jag kommer "hem" till Hålan kan jag verkligen bara ta det lugnt. Så nu har jag ganska nyligen kommit hem från Hässleholm efter en trevlig kväll/natt och jag ska snart ta ett bad, mysigt! Sen blir det att äta middag och umgås med mamma också ska vi hem till Pålles föräldrar en sväng.

Ikväll blir det att sova hos Idan igen, vi ska en massa folk till någon av hennes kompisar, hoppas det blir roligt!

Sen hoppas jag att alla andra får ett trevligt höstlov =)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0