Hos Sara

Just nu sitter jag hos Sara, hon håller på att välja kläder och kan då säga att hon är sjukt kräsen! Själv ska jag ha på mig min gula klänning/tunika eller vad det nu är och jeansleggings under. Kommer nog bli en hyfsat outfit för en höstfest! Under kvällen kommer det nog komma upp ett blogginlägg, om jag inte har för roligt. Jag är i alla fall grymt taggad inför kvällen, trots att den kommer gå på öve 200 kronor, men ibland får man unna sig ju.

Lägger in en bild som André tog på mig idag när vi hade graf, den ska användas till min filmaffisch. Det är dessutom den klänningen jag ska ha på mig ikväll. Hoppas ni andra får en rolig fredag, för det kommer då jag ha =)
    


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0