Härlig helg

Nu ska jag äntligen blogga om helgen och den blev skitlyckad! Fredagen blev som sagt ganska stressig, men den var riktigt rolig sen framåt kvällen. Jag, Sara och Rebecka kom till Piteå vid halv sju och då gick vi hem till Josse som hade en helt underbar lägenhet! Hennes syster hade också fest paralellt med oss så det var redan lite drag när vi kom. Så fixade vi oss sen spelade vi ölspelet och lite sånt. Trevligt! Efter någon timme åkte vi iväg till en annan fest och vi delade taxi med en jättetrevlig tant som betalade för oss.

När vi kom till den andra festen som var riktigt lam, går jag rakt in i vardagsrummet och skriker "Hej allihopa, skåningen här!!" och alla bara tittade på mig som att jag var dum i huvudet. Tur att man aldrig kommer träffa dem igen! Efter en liten stund tog vi taxi tillbaka till Josse och hon skämde ut síg som fan inför båda taxicahuförerna. Anklagade den ena för att köra svarttaxi och sa att den andra såg ut som jokern, blande annat x)

Aja, det var i alla fall en supertrevlig helg, tack som fan <3




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0