Här trivs jag allra bäst,..

Sitter som vanligt bakom min kära lilla dator, börjar verkligen trivas med det nu. Inatt satt jag uppe till halv fem och väntade på socialt folk på msn, sen kände jag mig tvungen att ge upp jakten. Jag fick även kontakt med en gammal bekant i natt så nu hoppas jag på att vi ska träffas i veckan, för första gången på över ett år. 

Annars då? Jag har blivit besatt av Farmville precis som alla andra tragiska människor, men det gör inget när jag ändå bara sitter hemma. Kommer stanna i Hålabäck till på torsdag, då det antingen blir Hässleholm eller att träffa den här personen jag nämnde innan. Jag är sugen på att dra ihop en liten lugn fest eftersom att jag inte kommer kunna vara med på Halloweenfesten på lördag, för jag åker ju hem till Töre på söndag.

Nu ska jag skörda vidare, sen måste jag städa köket så min lilla mamma blir glad när hon kommer hem. 
Puss på er sötnosar <3
          

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0