Halloween :)

Hej alla söta små läsare!
Idag är det som ni säkert redan vet Halloween och vad jag har förstått ska alla ut och festa idag, även jag. Jag hoppas ni har jätteroligt ikväll och om ni ska klä ut er måste jag få se bilder sen! Själv ska jag på en mindre fest hos Ida och vi ska klä ut oss till fjortisar. Har lånat ett litet linne av mamma och mjukisbyxor av min plastsyster, sen så ordnar jag resten med smink osv hemma hos Ida. Ska hinna med en massa idag, bla att tända ett ljus i minneslunden för min morfar. Tänkte att det var ett tag sen jag la in en to do list, så vi kör på det idag, så här sista dagen i Skåneland.

       

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0