Grafisk kommunikation

Nu har jag min första lektion i Grafisk kommunikation och jag kan då säga att jag är helt säker på att jag kommer vilja jobba med det här. Vi har bara haft en liten snabb genomgång nu också håller vi på att lära oss jobba med former, texter, lager och att byta färger. Jag kan ju redan Photoshop hyfsat bra, i alla fall grunderna, så istället för att pilla med det som alla andra gör ska jag leta upp en ny metod att redigera ögon eftersom att det inte funkar som jag är van med i Cs3, undra varför? Vi slutar om en halvtimme och då ska jag gå på stan och köpa hårfärg och en mössa, sen blir det att åka bil hem med pappa.

Här är vad jag åstadkom under genomgången, snyggt va? (;

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0