Fullspäckad helg

Framför mig har jag en fullspäckad helg, vilket känns roligt men samtidigt lite läskigt. Jag brukar sällan sova borta hos folk (utom älsklingen då såklart) och jag är väldigt nervös av att vara hemma hos andra. Så därför är jag ganska nervös inför helgen, men jag har bestämt mig för att ha roligt så! Planerna ser ut så här:

Fredag:
- Skola (graf och matte bara)
- Åka till Råneå 13.48 och vara hos Sara, fixa lite inför kvällen
- Åka till Luleå 16.20
- Åka till Piteå från Luleå 17.15
- Ha tjejkväll hos Josse, härligt!
- Slagga hos Josse med brudarna <3

Lördag:
- Åka buss nästan tre timmar, till Kalix
- Köpa hårfärg
- Färga håret?
- Umgås med älsklingen + familj <3

Söndag:
- Sova ut!

Lite ovanligt det här för min del och Piteåresan kommer gå på upp mot 200 kronor, men jag gör aldrig sånt här så det blir nog värt. Nu peppar vi bara tjejer =)

Jag och the famous MissJosse (; Imorgon blir det nog mycket bilder! Tar med mig den bärbara till Pite så bloggar där i från. Vi hörs säkert under förmiddagen imorgon också, beroende på hur inne jag är i skolarbetet. Godnatt!
       


Kommentarer
Postat av: JULIA "FOTOBLOGG"

sv: Tack så jättemycket! :D

Älskar din header! ♥

2009-10-01 @ 21:27:11
URL: http://nikons.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0