En sån där dag...

när man får plats med det mesta, då menar jag tidsmässigt. Jag vaknade i morse hos Jesper så hann vara med honom en liten stund, alltid mysigt <3 Åkte hem vid tolv och sedan dess har jag övningskört, ätit, suttit ett tag vid datorn och börjat städa. Jag är nästan klar med städningen, men inte helt. Snart blir det att träna, sen duscha och äta middag också måste jag fräscha till mig inför kvällen då jag ska till Råne för att umgås med Sara som fyller 16 idag, grattis!


Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu, vintern har kommit till Töre! Dock är det inte snö varken i Luleå eller Kalix, lite konstigt men ja


Kommentarer
Postat av: sara roos

haha vafan så la du inte upp bilderna ;D <3

2009-10-10 @ 16:28:59
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: sara roos

men johannah, det är snö i råne också. vi bybor måste hålla ihop! ;D

2009-10-10 @ 16:36:30
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0